Agenție iscusită de comunicare integrată | Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

Agenție iscusită de comunicare integrată
Social media, PR și Digital Marketing

relatii publice si comunicare

Relații Publice & Comunicare

Comunicarea este o componentă esențială pentru succesul oricărei afaceri. Fiind ancorați în era informației și a digitalului, comunicarea trebuie să fie transparentă, rapidă și constantă. Fie că este vorba despre comunicarea mass-media sau comunicarea prin canalele proprii, te ajutăm să creezi strategia de comunicare potrivită nevoilor tale și un plan eficient de Relații Publice. De la redactarea mesajelor cheie, a comunicatelor de presă sau a advertorialelor până la organizarea evenimentelor de presă și a campaniilor de outdoor advertising, găsim cele mai bune soluții pentru promovarea brandului tău!

Cu cine vei lucra?

  • Claudia Miler

    Head of Influencer Marketing

  • Milena Ene

    PR & Social Media Specialist

  • Robert Nicolae Feraru

    PR & Social Media Expert

  • Cristian China-Birta

    PR & Influencer Marketing Expert

  • Ștefania Girip

    PR Assistant

  • Denisa Lazaride

    Copywriter

  • Irina Tomșa

    Copywriter

Ai nevoie de o strategie eficientă de comunicare și Relații Publice? Noi avem soluția!

Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 te ajută să identifici corect canalele de comunicare potrivite și mesajele cheie în funcție de publicurile țintă pentru a construi o strategie eficientă de Relații Publice, adaptată planului de marketing global.

Analize și strategii de PR

Relațiile Publice pot fi un bun instrument pentru cunoașterea afacerii tale și a stakeholderilor implicați, astfel încât să poți construi corect un plan de comunicare. Fiecare public țintă trebuie abordat diferit prin mesaje și canale adaptate fiecărui specific. Presa, angajații, furnizorii, clienții, partenerii sau instituțiile statului sunt actori care trebuie luați în calcul în comunicare  pentru că relația cu aceștia poate afecta în mod pozitiv sau negativ imaginea unui brand. De la comunicare de brand, comunicare de criză, comunicare în mass-media sau comunicare internă și până la campanii de CSR, te ajutăm să creezi și să implementezi strategia potrivită afacerii tale.

Media Relations

Fie că vorbim despre media tradiționale sau publicații online, mass-media reprezintă un canal extrem de potrivit pentru a genera în mod gratuit mențiuni care să contribuie la awareness datorită publicului mare de urmăritori. În relația cu presa, cele mai importante elemente sunt transparența, realizarea mesajelor în funcție de profilul fiecărei publicații și transmiterea rapidă a informațiilor pentru relevanța știrii și o audiență cât mai mare. Fie că este vorba de un interviu, o lansare de produs, informații despre activitatea companiei sau o schimbare organizațională, împreună putem construi știri care aduc un aport mare la creșterea vizibilității brandului tău.

Paid Media

Aparițiile plătite reprezintă un avantaj în strategia de comunicare întrucât au garanția publicării informațiilor exacte dorite de către brand. În general, promovarea produselor sau a serviciilor cu scop de vânzare intră în categoria publicității plătite. În acest sens pot fi concepute o serie de materiale pentru canale diferite de comunicare din mediul online sau offline. Advertorialele, machetele publicitare din reviste, spoturile TV și radio sau publicitatea outdoor – OOH (bannere, billboard-uri, mesh-uri stradale sau în spațiile dedicate transportului în comun) și DOOH (bannere digitale în diverse rețele de ecrane: clinici, sedii de birouri, lanțuri de magazine, metrou) sunt câteva dintre opțiunile care pot completa serviciile de promovare din cadrul unei campanii.

Evenimente

Organizarea unui eveniment are un rol extrem de important în comunicare întrucât reprezintă modalitatea ideală pentru umanizarea brandului și cunoașterea lui dincolo de imaginea formată în mentalul colectiv. Este oportunitatea de a relaționa cu presa, partenerii, colaboratorii sau clienții și de a obține un feedback direct și onest cu privire la activitatea desfășurată și la modul în care este perceput brandul. Toate acestea ajută la îmbunătățirea serviciilor, a comunicării și stabilește o relație solidă cu acești actori care va oferi credibilitate și încredere pentru acțiunile dezvoltate în viitor. Evenimentele de presă, conferințele, simpozioanele sau concursurile fac parte din paleta vastă a  activităților dedicate unei comunicări integrate de brand.

Ești interesat de acest serviciu?

Sau scrie-ne folosind acest formular:

Ne recomandă

Peste 5 ani de experiență

Peste 100 de evenimente organizate

Te interesează aceste servicii?

Ce părere au clienții despre colaborarea cu noi?

relatii publice si comunicare
Contactează acum o agenție specializată pentru a pune în aplicare strategia de comunicare potrivită brandului tău!

Acești clienți au avut încredere în noi așa că ne poți contacta și tu!