Ai nevoie de o strategie eficientă de comunicare și Relații Publice? Noi avem soluția!
Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 te ajută să identifici corect canalele de comunicare potrivite și mesajele cheie în funcție de publicurile țintă pentru a construi o strategie eficientă de Relații Publice, adaptată planului de marketing global.
- Vom dezvolta o strategie de comunicare personalizată pentru business-ul tău, cu obiective clare, acțiuni și medii adecvate pentru diseminarea mesajului
- Vom genera apariții organice în presă prin intermediul știrilor, comunicatelor de presă și articolelor distribuite către colaboratorii agenției: jurnaliști, persoane publice și influenceri din mediul online
- Consolidăm comunicarea prin media buying cu ajutorul advertorialelor sau machetelor publicate în cadrul celor mai citite publicații generaliste și de profil
- Realizăm campanii de publicitate outdoor tradiționale și neconvenționale de tip OOH și DOOH pentru a acoperi zone cât mai vaste, locale și din țară, precum și un public cât mai mare și divers
- Concepem analize și planuri de Relații Publice care să contribuie la creșterea notorietății brandului
- Organizăm evenimente de presă care să genereze mențiuni ale brandului și publicitate gratuită
- Realizăm spoturi și campanii de publicitate pentru TV și radio
- Îți oferim training pentru interviuri și apariții media
- Vei primi rapoarte pentru campaniile de comunicare și Relații Publice desfășurate astfel încât să urmărești impactul și rezultatele acestora
- Îți vom oferi consultanță pentru toate acțiunile de comunicare ale afacerii tale
Analize și strategii de PR
Relațiile Publice pot fi un bun instrument pentru cunoașterea afacerii tale și a stakeholderilor implicați, astfel încât să poți construi corect un plan de comunicare. Fiecare public țintă trebuie abordat diferit prin mesaje și canale adaptate fiecărui specific. Presa, angajații, furnizorii, clienții, partenerii sau instituțiile statului sunt actori care trebuie luați în calcul în comunicare pentru că relația cu aceștia poate afecta în mod pozitiv sau negativ imaginea unui brand. De la comunicare de brand, comunicare de criză, comunicare în mass-media sau comunicare internă și până la campanii de CSR, te ajutăm să creezi și să implementezi strategia potrivită afacerii tale.
Media Relations
Fie că vorbim despre media tradiționale sau publicații online, mass-media reprezintă un canal extrem de potrivit pentru a genera în mod gratuit mențiuni care să contribuie la awareness datorită publicului mare de urmăritori. În relația cu presa, cele mai importante elemente sunt transparența, realizarea mesajelor în funcție de profilul fiecărei publicații și transmiterea rapidă a informațiilor pentru relevanța știrii și o audiență cât mai mare. Fie că este vorba de un interviu, o lansare de produs, informații despre activitatea companiei sau o schimbare organizațională, împreună putem construi știri care aduc un aport mare la creșterea vizibilității brandului tău.
Paid Media
Aparițiile plătite reprezintă un avantaj în strategia de comunicare întrucât au garanția publicării informațiilor exacte dorite de către brand. În general, promovarea produselor sau a serviciilor cu scop de vânzare intră în categoria publicității plătite. În acest sens pot fi concepute o serie de materiale pentru canale diferite de comunicare din mediul online sau offline. Advertorialele, machetele publicitare din reviste, spoturile TV și radio sau publicitatea outdoor – OOH (bannere, billboard-uri, mesh-uri stradale sau în spațiile dedicate transportului în comun) și DOOH (bannere digitale în diverse rețele de ecrane: clinici, sedii de birouri, lanțuri de magazine, metrou) sunt câteva dintre opțiunile care pot completa serviciile de promovare din cadrul unei campanii.
Evenimente
Organizarea unui eveniment are un rol extrem de important în comunicare întrucât reprezintă modalitatea ideală pentru umanizarea brandului și cunoașterea lui dincolo de imaginea formată în mentalul colectiv. Este oportunitatea de a relaționa cu presa, partenerii, colaboratorii sau clienții și de a obține un feedback direct și onest cu privire la activitatea desfășurată și la modul în care este perceput brandul. Toate acestea ajută la îmbunătățirea serviciilor, a comunicării și stabilește o relație solidă cu acești actori care va oferi credibilitate și încredere pentru acțiunile dezvoltate în viitor. Evenimentele de presă, conferințele, simpozioanele sau concursurile fac parte din paleta vastă a activităților dedicate unei comunicări integrate de brand.